Įtraukiantys Google ads skelbimai. Kokie jie turi būti?

 

Tinkama reklama gali padėti pasiekti kur kas daugiau ir tuo pačiu tinkamai išnaudoti verslo galimybes. Kadangi šiuo metu dažniausiai aptariama reklama yra Google ads – būtent jai ir verta skirti daugiau dėmesio, aptarti smulkmenas bei kitus aspektus, kurie gali užtikrinti, kad rasite tai, kas Jums labiausiai tinka ir tuo pačiu pasiekite našiausius rezultatus.

Google ads reklama https://www.fad.lt/ gali būti pateikiama labai skirtingomis formomis. Viena iš jų yra skelbimai. Nurodysime kelis kriterijus, kuriuos reikia įvertinti kuriant pačius patraukliausius skelbimus, kurie tikrai būtų pastebėti ir tuo pačiu paskatintų ne tik daugiau klientų patraukti į Jūsų pusę, tačiau taip pat ir parduoti.

Skatinkite kažką daryti

Kuriant reklamas reikia naudoti tinkamą retoriką, kadangi ne tokie žodžiai gali trukdyti pasiekti reikalingus rezultatus. Pavyzdžiui, jeigu reikia, kad asmuo įsigytų tam tikras prekes, kadangi apie tai ir yra reklama – tokiu atveju joje ir reikia rašyti, kad žmogus pirktų. Geriausia naudoti tokius žodžius, kurie yra aiškūs, tačiau taip pat palaikyti ribą, kad neatrodytų, jog per daug aiškinate. Pavyzdžiui, galite sakyti, kad klientas „pirktų ir tuo pačiu sutaupytų“. Tai patrauklios frazės, kurios dažniausiai paskatina plačiau pasidomėti Jūsų teikiamomis paslaugomis.

Kodėl Jūs esate unikalus?

Reklamoje taip pat labai svarbu pabrėžti savo unikalumą. Supraskite, kad vartotojas per dieną mato šimtais reklamų ir daugelis jų eina pro akis net detaliau nepasigilinus – kokios tiksliai prekės arba paslaugos yra siūlomos. Taigi, daugeliu atveju pasiteisina ne tam tikros prekės pateikimas, tačiau savo įmonės unikalumo pabrėžimas. Ypač tuomet, kai esate socialiai atsakingas, taip pat tokiais atvejais, kai esate ekologiškas bei daugelis kitų niuansų, kurie patinka žmonėms ir tokiu atveju jie paspaus ant reklamos. Ne visada perka, tačiau bent jau sužino apie jus, o tai  irgi labai gerai.

Geriausia vienu metu pateikti porą reklamų. Viena kalbės apie jūsų unikalumą, o kita – pasiūlys įsigyti tam tikras prekes.

Akcijos, kurios visada patraukia dėmesį

Žinoma, labai dažnai pirkėjų sulaukiama tada, kai apsiūlomos akcijos. Ši Google reklama yra bene labiausiai pasiteisinusi. Tačiau tokiu atveju labai svarbu siūlyti realias akcijas, o ne tik sukuriančias tokį vaizdą, kadangi žmonės pamatę neteisybę – gali daugiau nenori grįžti pas jus. Taigi, tinkamos reklamos strategijos sukūrimas iki mažiausių smulkmenų yra labai svarbus, kadangi tie, kurie nuolatos seka jūsų pasiūlymus – pamatys netikslumus. O tokiu atveju jūsų reputacija gali būti sugadinama ilgam.

google

Tinkami raktiniai žodžiai

Google ads reklamoje labai svarbu pasirinkti tinkamus raktinius žodžius, kurie padeda klientams jus rasti. Ne veltui šis darbas dažniausiai paliekamas specialistams, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir gali užtikrintų, kad pavyks pasiekti daugiau ir tuo pačiu, kad pavyks rasti tikslinius klientus. Pasikartosime, kad dažniausiai tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas yra vienas detaliausių darbų, tad geriausia nebandyti susirasti patiems, kadangi viskas yra ne taip paprasta, kaip kad atrodo.

Skelbimų sezoniškumas

Pasitaiko atvejų, kai žmonės užstato reklamas ir paprasčiausiai pamiršta, kad jos yra. Tokiu atveju kalėdiniai pasiūlymai rodomi vasaros metu, o rudenį siūloma pirkti ne tam sezonui skirtas prekes. Labai svarbu, kad jos tiktų pagal sezoniškumą, šventes ir panašiai.

Svarbiausia, kad reklama būtų tokia, kuri labiausiai tinka jūsų klientams. Tokiu atveju kiekvienas skirtas centas – atsipirks. O juk to dažniausiai ir nori klientai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *